fredag 17. desember 2010

Å nei... Nei, nei, nei!

Nei! Det kan ikke være sant... Nei, nei, nei, jeg nekter å tro det.. Jeg nekter å tro at jeg har mistet den! Den er borte! Den lille rosa pusestrikken jeg har hatt rundt armen helt siden vi leverte babyen tilbake på sykehuset, er ikke få finne noe sted her! Jeg kan ikke fatte det. Hun hadde den rundt armen, men jeg tok den av og beholdt den selv, så fikk hun den andre.. Og nå er denne borte! Jenta mi har jo hatt den på seg... Hvordan kan jeg miste den?? Det siste jeg husker, er at jeg tok den av meg en gang jeg skulle smøre armene mine, og da mener jeg at jeg var på tur å legge meg eller satt ved PC-en. Etter det husker jeg ikke mer. Kan heller ikke huske at jeg har hatt den med på sykehuset når jeg har vært der.. Jeg må jo ha gått i flere dager uten strikken uten å merke det. Hvordan har jeg greid noe sånt?? :-(

Sosionomen ringte forresten nettopp, og jeg ble bare så lettet! Lille jenta vår ligger hel nede i kisten sin, hun har fått med seg alt som tilhører henne. Takk, Gud, nå ble jeg lettet!

Men HVOR er strikken????
Alltid skal det være noe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar