mandag 13. desember 2010

Adventslysene streiker...

Ja, det høres kanskje rart ut, adventslys som streiker, men det er faktisk sant. Både nr 1 og 2 har "sluttet å virke". Jeg tror de forstod hvor lite vi egentlig brydde oss om å vente på julen. Kai mente det kom av at lysene stod så tett at det rant stearin fra det ene lyset, oppi det andre, og da ble veika druknet i stearin. Veldig logisk egentlig, men jeg vil ikke være logisk, så i mine tanker, så har adventslysene våre forstått at vi ikke bryr oss! *Trassig*

Forresten tok jeg til vett i dag og handlet noen julegaver i hvert fall, til de nærmeste, også ringte jeg til hudavdelingen hvor jeg avbrøt behandlingen ganske brått for en måned siden, pga det dere vet... Men jeg har nå funnet ut at jeg trenger behandlingen. Hvis jeg venter særlig lenger, vil jeg bare slite enda mer med helsa, og det er noe jeg absolutt ikke trenger akkurat nå altså... Begynner trolig med kaliumpermanganat-bad i morgen. Har forresten inntrykk av at ingen behandling hjelper på eksemen lenger, gikk til og med på apocillin (antibiotika) for brystbetennelsen for litt siden, men det hjalp ikke mye på eksemet altså. Kanskje det rett og slett var fordi brystbetennelsen var såpass kraftig som den var. Det positive er imidlertidig at kløen iallfall har tatt av en del etter avsluttet svangerskap. Også sluttet jeg i tillegg med en forferdelig uvane, som jeg ikke turte innrømme før mange før etter svangerskapet... Siden jeg mens jeg var gravid, var redd for at uvanen ikke ville gå over, og det ville jo være megaflaut hvis noen spurte meg: "Nå, har du sluttet å spise det grove dasspapiret?"

(Ja, litt humor, dere har lov til å le...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar