lørdag 25. desember 2010

Joda, ble en fin julaften tross alt

Joda, det ble en fin julaften tross alt. Med noen morsomme brødre som var til å le seg skakk av!

Også fikk jeg den fineste filmen hos søsteren min! En mimrevideo fra barndommen. (Se filmen her; Connie & Lynn's barndom) Åh, Gud, den var herlig, den skulle minne meg på at jeg har en søster som er glad i meg, selv om vi har sklidd litt fra hverandre.. Min kjære lillesøster <3 Jeg er glad i deg også! Alltid!



Linnea fikk jo også delta på sin måte, har ett "julebord" hvor julegaven hennes fra "oldeforeldrene" har ligget pakket inn fram til julaften. Vi åpnet den og la den på bordet.


Se den nydelige kjolen og de fine strikkeklærne du fikk fra "oldemor", jenta mi :)


Men ellers er jeg ganske sur og sint for tiden, reagerer på alt, eller blir skikkelig fort lei meg for ingenting, er så fintfølende og lett å terge om dagen, at jeg blir sinna på meg selv etterpå, men er trassig i øyeblikket. Tror folk må være litt forsiktig med hva de sier til meg nå om dagen.. Det går over, er bare akkurat nå liksom..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar