onsdag 29. desember 2010

En bedre dag

Hadde en litt bedre dag i dag. Sikkert fordi jeg fikk se solen kaste rosa skygger over verden i dag, og fikk komme meg ut av huset en tur.

Som sagt så har solsnu vært, og vi går mot lysere dager, iallfall fysisk. Forhåpentlig psykisk også. Jeg så altså ikke solen i dag, men det var et rosa skjær på himmelen som ga gjenskinn i snøen. Jeg som har gått glipp av dagslyset de siste dagene.

Jeg ble altså med til byen i dag (Tromsø) for å "levere" pappa på flyplassen, han har jo vært her i julen. Forresten synes jeg ikke at jeg har vært til noe særlig godt selskap for han, og har slitt med dårlig samvittighet, men har bare ikke klart å virke normal nå. Har vært helt ute og kjøre...

I byen fikk jeg hentet en del hobbysaker, og jeg har nå allerede laget ett bilde. Det var deilig å være kreativ igjen, så nå tenker jeg å registrere butikk på  epla.no

Kommer mer om dette senere.

I kveld skal jeg legge meg før 12, også får dere ha en god natt videre. Har sovet så lite det siste døgnet, at jeg kommer til å sovne ganske momentant.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar