lørdag 15. januar 2011

Linnea...

Skulle tent lys i går, men det var så hutrende kaldt ute, frøs gjennom alt tøyet bare jeg var ute ett par minutter (og jeg hadde flere lag med tøy). Og er det først kaldt i byen, bruker det å være enda kaldere ved Elverhøy... Dessuten var snøen så dyp sist at den nådde meg til knærne. Ikke kunne jeg vite om jeg måtte vente i 2 min eller en halvtime på bussen heller. Kunne blitt forfrossen før jeg kom hjem... Og jeg får så dårlig samvittighet for at jeg ikke har fått tent lys :(

Linnea Aurora... Hvorfor kunne du ikke bli hos mamman og pappan din? Hva gikk galt? Skulle gitt alt for å ha deg her nå.. Mitt mammahjerte skriker etter deg. Kan du høre det, lille venn?

 

2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Du skriv utruli bra, Leser bloggen din hver dag. Sitter ofte med klumpen i halsen å tårene vil presse på når jeg leser dine ord her på bloggen. Har selv mistet noen vældig nære, men kan tenke meg at det er helt ubeskrivelig vont å miste et barn.
    Huff får en vond følelse inni meg. Kan ikke fatte hvorfor det skulle gå sånn, kondolerer på det sterkeste <'3 sender varme tanker til dere:)

    SvarSlett
  2. Heisann :)
    Tusen, tusen takk for fin hilsen og gode ord!

    SvarSlett