onsdag 5. januar 2011

Ingen lys på graven i dag :-(

Jeg får liksom dårlig samvittighet de dagene det ikke brenner noen lys på graven som jeg og Kai Håvard har tent. Det burde brenne lys der hver dag. Jeg sa til meg selv i julen; "nå er jeg bortreist, kan ikke tenne lys da, hun forstår det, hun vet jo at vi tenker på henne hele tiden, det må hun vite..."
Men etter jeg kom til byen midt på dagen mandag 3. jan, har jeg enda ikke hvert og tent lys, og det plager meg.. Det burde jo ikke det, jeg har
jo ikke hatt muligheten. Eller, kunne gjort det i dag, men hadde glemt lyset hjemme, og hadde ikke penger igjen til nytt...

Linnea-vennen min.. Mamma tenker på deg, selv om det ikke brenner noe lys på graven din disse dagene. Men det brenner lys hjemme hver dag! Det skal du vite, lille venn. Og jeg kommer i morgen, hører du det, jeg kommer i morgen for å hilse på deg! Og da skal det brenne lys hos deg i 5 dager :-)
Og gled deg til sommeren, jenta mi, da skal mamma komme mye oftere, også skal hun pynte på graven din, slik at du får det finest av alle!
Lille engelen min... Mamma savner og elsker deg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar