lørdag 15. januar 2011

Gravide damer... Linnea har fått ny lykt på hvilestedet sitt :)

Alle blir gravide rundt meg for tiden.. Jeg verker sånn etter å prøve igjen, men enn om vi tør. Tror vi er like usikre begge to.. Kanskje best å la være når vi er så usikre.

Uansett, fikk tent to lys på graven i dag. Helle, moren til Kai var så snill å kjøpe en hvit lykt på stang til Linnea sitt hvilested. Så når har vi to lykter, og skal skaffe stang med krok til den andre mot sommeren :)
Helle kjørte oss til graven, og vi hadde med spade slik at vi fikk spadd vekk en del snø, graven var helt nedsnødd. Dessverre hadde lokket på det forrige lyset jeg tente, blåst av og lyset hadde slukket :(
Vi fant ikke lokket, så jeg har med lyset hjem, det var nedsnødd inni uansett.

Her er ett bilde fra da vi tente lys i dag:


 

3 kommentarer:

  1. E nok ikke fleire enn før som blir gravid, men det e lettere å legge merke til det no.
    Det me å prøve å bli gravid på nytt e nok veldig vanskelig å bestemme seg for. Noen gang kan man prøve å bli gravid i månedsvis uten at nokka skjer, mens andre gang går man på pillen, men så blir man gravid likevel.
    Uansett så kommer dokker til å være like nervøs om du blir gravid i neste uke eller om 3 år. Det kan være både positive og negative sider me begge deler. Kanskje dokker skulle ha snakka med noen om det? Fagpersonell, tenker eg..

    Så snilt av Helle å kjøpe lykta og å kjøre dokker til kirkegården :)

    Glad i deg! Klem

    SvarSlett
  2. Det er nok sant, men nå er det snakk om nærere venner og familie, og derfor blir det litt mer spesielt. Det er folk jeg liksom har eller har hatt en del med å gjøre. Derfor blir jeg veldig forvirra. JEG skulle jo være mamma først, og nå blir jeg hengende langt etter, på en måte. teit tankegang i grunn, det har jo ikke noe med saken å gjøre... Er bare det at jeg blir så misunnelig, og får så lyst til å prøve igjen. Går på pilla nå hvert fall, så lenge jeg er usikker, er det kanskje best.. Jeg vet ikke.

    Glad i deg <3 klem

    SvarSlett
  3. Så fin lykt Helle hadde kjøpt :) tenker på deg hver dag, Connie <3 Ønsker deg all lykke fremover, og for all del at dere blir enige og uansett blir fornøyde <3

    SvarSlett