mandag 28. mars 2011

JEG VIL BARE DØØØ..... (endret!)

Dette innlegget er endret litt, av personlige grunner, men jeg får meg ikke til å slette det på grunn av alle de fine kommentarene under... Tanker om at jeg ikke vil leve, har kommet og gått etter at vi mistet Linnea, bare så det er sagt, det jeg har skrevet under her, har utrolig mange grunner, og noen ganger er det triggere som utløser sterke følelser, slik som disse. Nå skal det sies at det er min egen feil, det som skjedde da jeg skrev dette innlegget, men det er noe jeg ikke vil gå nærmere innpå. Kommentarene under, er kommentarer jeg vil komme til å lese gjennom igjen og igjen, for å minne meg på hvor heldig jeg er som har så fantastiske mennesker i livet mitt.



Linnea, mamma skulle ønske hun var hos deg nå.
Savner deg så skrekkelig. Hva har jeg å leve for uten deg?
Livet er altfor hardt. Hva er vitsen i det hele tatt....
Vet ikke hvor mye mer jeg klarer. Tårer og snørr triller her. Vil ikke leve mer.
Jeg vil dø, sier jeg, DØØ!!! Jeg vil til Linnea min, der jeg hører hjemme, sammen med min vakre datter....

Linneaaaa miiin.... Mamma elsker deg. Skulle ønske jeg kunne komme etter deg dit du er nå!!! <3<3<3<3


11 kommentarer:

  1. Connie jenta mi.. Ikke si sånne fæle ord. :( Blir jo lei meg.. :(
    Såklart må du leve! Vi klarer å gjennomføre filmen, det skal vi!
    og du får ikke lov til å dra fra oss.. Jeg trenger deg her. Vi er mange som trenger deg her. Kjære gode, snille, vakre Connie min... <3

    SvarSlett
  2. Du er så snill, du , Viveka, jeg er så glad utrolig i deg <3

    SvarSlett
  3. Connie. Ikke tenk slik. Du har mye mer å leve for: Familie, venner, forloveden din. Du mistet kanskje en ting, men du vant noe annet: et sterkere bånd med dine nære. Linnea Aurora vil alltid leve med deg i hjertet ditt, og husk at det er mange som føler med deg. Så ikke tenk slik. Jenta di er med deg uansett hvor hen du går, og det er det viktigste. Smil og tenk på at Datteren din er med deg, og at hun vil se deg smile.
    MVH Vetle

    SvarSlett
  4. Tusen takk, Vetle, det var mange vakre ord fra en jeg ikke har sett på mange år... Hvis det nå er den Vetle jeg tror det er? Uansett, det betyr så uendelig, det du skriver, tusen hjertelig takk!!

    SvarSlett
  5. Ikke si sånt, Connie! Det river i hjertet å lese :(
    Linnea er med deg, og hun vil nok heller være tilstede i hjertet ditt og følge deg når hun en vakker dag får småsøsken, når dere gifter dere, når du utdanner deg, når du plages med eksemen, når du blir kvitt faenskapen, når du plages eller lykkes med filmprosjekt og alt annet, enn at du skal gjøre slutt på ditt eget liv for å være sammen med bare henne.
    Du har et liv å styre med her på jorden, og jeg er overbevist om at du skal være her og gjøre din oppgave i livet i mange år til. Og når du en dag blir gammel og krøket, og er ferdig med livet på ordentlig, da vil du gjenforenes med din nydelige datter. Inntil da, må du ta og gi til livet, følge det på opp- og nedturer, gråte, skrike ut og le.

    "Noen sier at livet er hardt. Sammenlignet med hva?, spør jeg da."
    Se på dette som en utfordring, og utfordringer klarer du, Connie! Husk at du alltid kan komme til meg.
    Jeg er glad i deg!! <3 Klem <3 <3 <3

    SvarSlett
  6. Connie. Ikke gjør sånn. Du utgjør en stor forskjell her på jorda, særlig for meg. Eg treng deg her, eg treng å ha noen med en sånn styrke, varme, pågangsmot og selvstendighet her med meg. Du betyr meir enn du ane. Og det finns enda masse av verdia som e gjemt for deg, som ligg her og vente på at du skal finne dem en gang. Du e jo bare såvidt begynt på livet, Connie, og det e fortsatt så utrolig mye bra der ute for deg! No e det vår.. Det e vår og sola kjem og alt kommer til å bli bedre. Du har meg her alltid. ALLTID. Eg skreiv en sang for ei lita stund sia, den e nok ikke ferdig så du kan høre den, men se på den som et lite dikt til deg midlertidig. Utrolig gla i deg. <3

    Den kalde vintervinden
    Friske pust fra fjellets munn
    Har du hatt ei dårlig stund?
    Står du på ustødig grunn?
    Gjør du?
    En enkel snøkrystall
    Lande på ditt øyelokk
    Sir ifra når nok e nok
    Fortell deg når du skal gi opp
    Skal du?

    Men snart e det vår
    Tida lege alle sår
    Sola skinn for den som vil
    Den som kan, du får det til
    Du skal
    Kanskje om en måned eller to
    Såran dine vil nok gro
    Du skal stå på egne ben
    Du vil være like heil igjen
    Du skal

    Det kjem en dag, en gang der fremme
    Du vil kunne være aleina hjemme
    Og g love deg, det vil ikkje føles tomt
    En ny dag i et nytt liv
    E det nokka vi har nok av så e det tid
    En ny dag, et nytt liv.

    <3

    SvarSlett
  7. Tusen tusen takk, vakre snille Sara, det var gode ord! Det er vel også i slike stunder som dette at man velger å tro at man en dag møter sine kjære igjen, at de ikke er borte for alltid... Jeg har aldri egentlig trodd på Gud, men jeg tror på noe som er større enn oss, og bruker "kristne" ord likevel...

    For en aldeles nydelig tekst, Karoline, jeg ble rørt til tårer da jeg leste den! Tusen, tusen takk, velsignede gode Karoline...

    Jeg er glad i dere, Sara og Karoline <3

    SvarSlett
  8. Ja, nettopp! Eg trur ikke nødvendigvis på Gud, eg e vel meir agnostiker, egentlig. Men eg trur at man vil samles ilag me dem man e gla i, etterhvert som man dør. Og eg trur at du gjenforenes med din vakre datter en gang, i et anna liv kanskje? <3

    Gla i deg også, Connie <3

    SvarSlett
  9. Ja, er nok agnostiker jeg også. Men jeg tror på det samme som du, at man lever flere liv. Hørte en historie om en dame som var medium eller noe, som stoppet ett par på gaten og spurte om de hadde mistet ett jentebarn. Ja, sa de, og forstod ingenting. Da sa hun at de bare skulle ta det med ro, for jenta gikk imellom dem, og hun skulle få en sjanse til. Pappa sa da vi mistet Linnea, at kanskje det ikke var hennes tid enda. Kanskje hun ville returnere i mitt neste barn. Har hørt mange historier angående slike ting... Veldig interessant egentlig.

    SvarSlett
  10. Noen fine kommentarer fra facebook jeg bare ville ta vare på, for å kunne lese dem hvor enn jeg er...


    Teaterblod:
    Neineineineineinei...... Liker ikke.. liker ikke i det hele tatt.... Er så glad i deg Connie. ♥

    Connie: Tusen takk, Viveka, er utrolig glad i deg og .... ♥

    Teaterblod:
    Så.. Vi skal klare dette!!! Du skal klare dette. ♥

    Connie:
    Takk ♥ Men jeg vet ikke om det går.

    Teaterblod:
    Jooooooo.. :( ♥

    Nathalie:
    Det er så vondt for oss rundt deg når du sier sånne ting...

    Gudmor Karoline:
    CONNIE! Eg e supergla i deg! ♥
    Og eg treng deg her ♥

    Connie:
    Tusen takk dere ♥

    Elena:
    Tru meg Connie, Karoline kan du stole fullt å helt på det har eg erfart :)Kanskje du har erfart også, men så vet du det :D

    Connie:
    Jeg vet det, Elena ^^

    Elena:
    Ja trudde nemli det sia....ja.....dåkker kjenn hverandre godt :)

    Connie:
    Jo, vi har tross alt bodd sammen :)
    Men takk, Elena ^^


    Elena:
    :D

    Min mamma:
    Du er tøff, Connie, det har du alltid vært! Husk at vi tenker på deg og forstår at ikke alle dager er like lyse, men tiden leger alle sår... Love u:))

    Connie:
    Haha. "Love u" ... :P
    Love you too, mom! ;)

    SvarSlett