søndag 6. mars 2011

Aurora Galleri





Som en del av å gjøre noe nytt, har jeg endelig fått nettbutikken min opp å gå. Den ligger på www.epla.no og heter "Aurora Galleri" (følg linken for å besøke butikken min) og har fått sitt navn til ære for min elskede lille datter, Linnea Aurora.
På bildet over, ser dere headeren jeg har laget.


I nettbutikken skal jeg i første omgang selge akrylmalerier, så får vi se om jeg ikke utvider litt etterhvert. Kanskje det blir små pyntegjenstander, og klokker på lerret. Det kunne sikkert slå an. Har laget en lerretklokke med kaffetema i julegave til pappa tidligere. Det var ett veldig morsomt prosjekt, kan nok utvide horisonten veldig her. Her er ett bilde av kaffeklokken, har brukt kaffebønner til å vise tiden:




Nok om butikken, jeg gjorde ett tiltak i går, snarere flere. På helt eget initativ, så ryddet jeg og flyttet ting ut i boden, tok vekk noe pynt som jeg syntes var overflødig og pakket det ned. Så tok jeg til å måke snø! Jeg av alle, måke snø, hvem hadde trodd det. Det ga meg en utrolig deilig følelse, men jeg skal bare fortelle dere det at jeg har utrolig vondt i musklene i dag. Føler at jeg er på vei oppover, håper det varer!


1 kommentar: