mandag 28. mars 2011

Gårsdagens innlegg... (endret!)

Når det gjelder det siste innlegget mitt, så vil jeg bare si at jeg opplevde noe som jeg tok skikkelig personlig og innover meg, men egentlig så var det jo min egen feil på en måte - i overtrøtt tilstand, klarte jeg å fornærme noen uten hensikt, jeg skal ikke forklare det nærmere, men jeg vil unnskylde på det aller sterkeste! Jeg led store samvittighetskvaler pga. det.

Jeg ville aldri kunne ta mitt eget liv, bare så det er sagt. Og jeg mente ikke at jeg skulle det heller, det var mer sånn at jeg der og da bare ville at døden skulle innhente meg via ett hjerteinfarkt eller et eller annet. For jeg er lei av at ting aldri går min vei. Jeg vil så klart ikke dø...

Nå avslutter jeg dette innlegget.
Ha en fin dag.


2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett