onsdag 16. februar 2011

Vakkert dikt / blogginnleggg fra Viveka!

Min kjære venninne Viveka dedikerte ett nydelig innlegg til meg på bloggen sin, her er det da <3 Utrolig glad i deg også, Viveka, tusen ganger takk for diktet <3

 

 torsdag 17. februar 2011


Dedikert til Connie!

Dedikerer dette innlegget til min kjære, gode venninne Connie.
Hun fortjener ikke å ha så tunge tider som hun har nå. Hun må være den som minst fortjener det. Hun er alltid så snill og god mot alle.

På morsdagen tente jeg lys for henne og Linnea. Det brente i flere timer. :)


Har skrevet et dikt til henne også, skrev det morsdagen, som jeg legger ut nå.

Hennes kjærlighet blir aldri borte

Verden er ikke som den skulle vært,
burde vært.
Den er et menneske for lite.

Himmelen er ikke som den skulle vært,
burde vært.
Den er et menneske for mye.

Skyene sender oss tårer fra jenta
som ikke fikk lære livet å kjenne,

men også gledestårer over
varmen hun følte i mors mage.

Ser du nordlyset blafre på himmelen,
er hun der og danser for deg.

Plukker du blomster,
vil du kjenne duften av henne.

Og kjenner du vindpust mot dine kinn,
da kan du være sikker på at hun er der,

blåser kjærlighet til deg.


Kjempeglad i deg Connie, og jeg vil gjemme følelsen av å kjenne Linnea bevege seg i magen din dypt i hjertet mitt.


Her er bloggen hennes


2 kommentarer: