lørdag 5. februar 2011

Linnea har fått en tante!

Det ble ingen sorggruppe på meg i dag. Klarte ikke. Orket ikke. Det føltes bare ikke som riktig tidspunkt i dag...

Vel, nå har kjæresten blitt storebror igjen. Linnea sin yngre tante. Litt ironisk i grunn, Linnea er fortsatt yngre enn tanten sin, hvis man kan se det på den måten, hun som skulle vært eldre. Det hadde vært så festlig med en yngre tante, egentlig jevngammel. Selv om hun bor i Australia. Og hun heter nesten det samme som sin storebror. Kai og Kaia, de er søsken. Det er igrunn litt interessant.

Må jo gratulere Myee og Ketil der nede i Australia! Vet ikke om dere leser dette, men iallfall, gratulerer så mye! :-)

Tenk, Linnea har fått en tante!
Selv om de aldri får møte hverandre...

7 kommentarer:

  1. Forstår ikke at jeg klarte og lese så feil som jeg gjorde..huff.! flaut også.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Ikke så flaut, man har gjort flauere ting :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til Kai med lillesøster, og til vesle Linnea med enda en tante :)

    SvarSlett
  5. Guri malla, min tårer triller bare av de første ordene : Det vi fikk og mistet, som likevel ga oss noe. Det er jo sånn det er, så enkelt, så vanskelig, så vondt, så godt.

    Du er på en vei som er tung å gå, jeg går lenger fremme enn deg, mitt landskap er lettere, har mer blomster, lys og varme dager, men plutselig kommer fjellet som må utfordres og bestiges før det igjen er lettere fottråkk i vente:)

    Klem fra meg.

    SvarSlett