mandag 14. februar 2011

Påkjenninger

Jeg prøver så hardt jeg kan å leve livet mitt på normal måte, men jeg føler meg ærlig talt helt ødelagt. Sitter i dag med tårer til randen. Det skjer så mye for tiden, mitt oppi sorgen min. Det finnes folk i verden, som lager helt unødvendige problemer. Det finnes folk som kan virke kontrollerende. Jeg forstår ikke at livet skal innebære så mye dritt, og likevel er det så mye verd. Jeg mener, det er ting i livet som bare må være der, døden blant annet, men det er også problemer som er menneskeskapt. Mange dødsfall kommer jo forsåvidt av menneskeskapte framkomstmidler, når jeg tenker over det. Ting som fører til husbranner, er også menneskeskapt. Det er sikkert mange flere ting man kan nevne her.

I dag var jeg inne på nav.no for å se etter jobb, og jeg søkte opp og leste om reklamefirmaer på nettet, men jeg kjenner at jeg ikke har lyst til dette. Er ikke klar. Holder på å bryte sammen bare ved tanken på å jobbe akkurat nå. Tanken på å ha mindre frihet, frustrerer meg. Jeg vil være fri, jeg vil gjøre ting jeg liker og har behov for.

Det er valentinsdag i dag. Håper det blir en fin dag.
Tenkte jeg skulle vaske og rydde i dag til kjæresten kom hjem, men er så sliten i kropp og sjel. Vet ikke hvor mye mer jeg klarer. Jeg har hatt nok påkjenninger nå.

8 kommentarer:

  1. Håpe du og Kai får en fin valentinsdag sammen <3

    Happy valentine!
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Det viktigste e ikke at man har det ryddig og reint, men at man kan sette pris på kværandre som kjæresta idag <3

    SvarSlett
  3. Det har du helt rett i, jeg bare liker å ha det ryddig når man skal kose seg :)

    SvarSlett
  4. Hahaha! Det ligger vel kanskje nokka i det der me at man ikke burde gi råd man ikke kan følge selv... Klare nemlig ikke å verken slappe av eller kose meg hvis eg skal gjøre det i et rotat rom :P

    SvarSlett
  5. Haha. Ting er ofte enklere sagt enn gjort ;)

    SvarSlett
  6. "Holder på å bryte sammen bare ved tanken på å jobbe akkurat nå. Tanken på å ha mindre frihet, frustrerer meg. Jeg vil være fri, jeg vil gjøre ting jeg liker og har behov for."
    Er som å lese mine egne tanker. Såklart på andre grunnlag, men likevel. Huff.

    Håper dere hadde en fin valentinsdag. :) Det hadde jeg og Simond. :)

    SvarSlett
  7. Mhm, den ble koselig, spiste på Peppes og så en film :)

    SvarSlett