søndag 13. februar 2011

Dobbel merkedag - morsdag og 3 måneder siden

I dag holdt jeg sengen helt til klokken 17. Men ikke fordi jeg husket at det var morsdag, for det husket jeg ikke før jeg stod opp. Har hatt noen vanskelige dager generelt nå, og i dag er det ekstra ille, det er nemlig 3 måneder siden lilletøtta ble født inn i tårer. I tillegg er det morsdag. Den skulle vært feiret med kake og morsgave... Burde nesten tenkt på å gjøre det, selv om omstendighetene er slik de er. Ville vært fint på en måte, å markere at jeg er mamma selv om jeg ikke er det.

Hadde vært utrolig fint om flere kunne gratulere meg med morsdagen, det hadde ikke gjort noe liksom. Skjønner at folk kan være redde for å gjøre det.
Jeg skal iallfall gratulere min mamma når jeg har slått på telefonen, for min mamma er den beste mammaen i verden

6 kommentarer:

  1. Shit, jeg tenkte ikke over det når jeg snakka med deg i stad.. Så teit.

    Gratulerer med morsdagen. :( <3

    SvarSlett
  2. Gratulere me morsdagen Connie Iren :) <3

    SvarSlett
  3. Gratulere med morsdagen, veit d e en tung og vond dag for deg, men du e likevel en mamma. Ønske deg alt godt og sende deg varme tanka på en dag som egentlig skal være en av verdens beste mamma daga. Masse store varme klemma fra meg og mine ♥

    SvarSlett
  4. Kjære Connie <3
    Har tenkt på deg i heile dag, men ikke funnet ut ka eg sku si før no... Tillykke me den første morsdagen din! <3 Hadde skulla sendt over et stykke blåbærkake som eg bakte ista, men det får bli i tankan. Ska sende deg en liten morsdagsgave på melding på facebook, en liten ting som du kanskje får bruk for en dag :)

    Du skal vite at eg e veldig veldig gla i deg <3
    Stor klem <3 Han Per hilse :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med morsdagen, søster! <3 selvom det føles veldig feil å si nå.. Jeg tenker mye på deg <3

    Åja, VÅR mamma er den beste mammaen i hele verden <3

    SvarSlett
  6. Vi har faktisk rester av en marsipankake i kjøleskapet, men den har stått der siden farsdagen... Ser like fin ut enda, men smaken er nok ikke helt som den skal. Får meg ikke til å kaste den...

    Takk, alle sammen, for fine hilsner <3

    SvarSlett