torsdag 26. mai 2011

Vi har fått kattunge...

I det siste har min kjære Kai Håvard hatt så lyst på en liten kattunge å kose med, men siden jeg er allergisk, har jeg sagt nei. I går kom jeg over den søøteste lille myke saken i byen, og tok henne med hjem. Hun krever ikke så mye annet enn kos. Og vet dere hva, som egentlig var helt tilfeldig? Jeg hadde tenkt til å fjerne merkelappene, helt til Kai oppdaget at det stod "Aurora" på den ene. Var det skjebnen? Så nå heter hun Aurora, vår lille kjæledegge. Her er et par bilde av henne, ser hun ikke myk og god ut? Også blir hun aldri voksen, og vi trenger ikke være redde for å miste henne...



5 kommentarer:

  1. Smart! Og søt ^^

    SvarSlett
  2. såååå søt:)

    SvarSlett
  3. Hun sitter oppå ammeputen ^^

    SvarSlett
  4. Synes dette var søtt jeg :) Kai ville ha kattunge, og du kjøpte en søt, liten kattungebamse.. søtt gjort, hihi :)
    Og katten var jo også skikkelig søt :D

    SvarSlett
  5. Aaw. <3
    Også må du ikke glemme at hun - kattungebamsen - heter Aurora også :)

    SvarSlett