mandag 17. oktober 2011

Etterlyser lykt fra Nille med sommerfugl-dekorasjon!!!

Oppdatert, 19.10.11: Det har ordnet seg med lykten!! Tusen takk til alle fantastiske mennesker der ute som har hjulpet til! Det settes utrolig stoor pris på! :)

Først og fremst; ja, jeg har begynt å blogge en del her igjen. Fant ut at det var på tide. Har stengt inne en del tanker og følelser.

Uansett, dette er et ganske viktig innlegg.

I sommer kjøpte jeg nemlig et par lykter fra Nille til graven, dessverre var jeg så teit å kjøpe to forskjellige, - tenkte det kunne se bra ut, men det gjorde det altså ikke. Det har seg sånn at jeg kjøpte lykten på sommersalg, og de skulle visst aldri få den inn igjen på Nille etter det. Ikke en gang neste år så vidt jeg forstod...

Slik så graven ut i testperioden (har nå byttet lykter for vinteren);


Så, det jeg lurer på er om noen har en slikt lykt:


... som de kunne tenke seg å selge / eventuelt bytte mot en slik lykt (bittelitt rusten på innsiden/mot glasset, men egentlig veldig fin fortsatt):

 Denne siste ble litt vulgær for graven, så jeg foretrekker den runde...

Ta kontakt på e-post: connieib@hotmail.com
Hadde satt så uendelig stor pris på om noen meldte seg! Og del gjerne dette innlegget videre hvis du ønsker å hjelpe :)
På forhånd; tusen takk!

1 kommentar:

  1. Det har ordnet seg med lykten!! Tusen takk til alle fantastiske mennesker der ute som har hjulpet til! Det settes utrolig stoor pris på! :)

    SvarSlett