mandag 7. november 2011

Alltid elsket, aldri glemt ♥

I dag er det ett år siden sist jeg husker at jeg kjente liv fra lillejenta i magen ♥ Da tok jeg tak i foten hennes på utsiden av magen når hun sparket meg i navelen ♥

Den dagen var vi på middag hos Linneas farmor, og jeg sovnet i en stol. Jeg husker at farmor Helle sa at hun kunne se bevegelsene på utsiden av magen min mens jeg sov.

Vi holder på å planlegge minnestunden nå. Vidunderlige Karoline stiller alltid opp, selv om hun har lite tid, det er beundringsverdig. Glad i deg, Karoline ♥ Jeg tror det blir en veldig fin og verdig minnestund :)

For meg er det viktig å få fram at dette ikke er en begravelse, men rett og slett en verdig markering for vår datter, - en dag hvor vi kan vise at vi er foreldre på en god måte. Jeg har bedt gjestene om å stille opp med godt humør og "fargerike" klær - for jeg vil ikke at det skal være bare mørkt og trist, det skal være fint også.

Linnea Aurora, for alltid elsket, aldri glemt ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar