søndag 12. februar 2012

Min andre morsdag...

... uten noe barn i armene.

Bildet til høyre viser Linnea sin fot, har klippet det ut fra et bilde av henne og pappaen på sykehuset

Det føles underlig. Jeg er mor, det er min morsdag nummer 2, og jeg har ikke noe barn i armene mine som krever oppmerksomhet. Jeg har en liten englejente i himmelen, og jeg har en sprellende babygutt i magen. Jeg har 2 barn, det er min andre morsdag, og likevel sitter jeg her uten et barn i armene. Det er faktisk veldig rart.
 

Her begynte dagen med en etappevis frokostservering på sengen - ting som kjæresten vet at jeg ikke tåler så godt å spise, men som jeg fikk unne meg i dag. Dvs. blant annet Rett i koppen tomatsuppe og et par skiver med reker og majones. Mmmm . . . ! Jeg har verdens herligste kjæreste ♥


I dag brenner lysene for alle englemammaer der ute, og for vår vakre lille Linnea Aurora

Det har forresten kommet snø igjen nå - først midt i februar, etter noen dager med regn. For en underlig vinter det har vært. Under den verste sprengkulden i januar, hadde vi ingenting snø her nordpå.


Resten av dagen skal jeg nyte livet i magen til det fulle, for hvert livstegn fra babygutten føles som om det kunne ha vært det siste . . . Det er ikke hver morsdag man har en sprell levende baby i magen! Dette er første gang jeg har et levende barn hos meg på morsdagen, og det skal virkelig nytes, selv om han "bare" er i magen. Jeg kan jo faktisk ikke vite om han vil være hos meg neste år, men jeg håper jo og tror det


Gratulerer med morsdagen til alle mødre der ute


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar