fredag 2. desember 2011

Christmas "give-away" 2011! ♥

Ville bare dele dette her, i anledning julen og i forbindelse med min kunstblogg Aurora Galleri, som jeg opprettet i begynnelsen av mars, i forsøk på å gjøre noe nytt. Bloggen fikk navnet sitt til ære for lille Linnea Aurora vår ♥


Har dessverre ikke vært så veldig aktiv kunstblogger, men skal prøve å gjøre noe større utav det etterhvert. Har bare vært så mye annet å tenke på. Tror det tar seg opp den dagen jeg får mitt eget atelier også, for da blir det lettere å jobbe med kunst.


Nå vel, her er innlegget jeg vil dele med dere:


Christmas "give-away" 2011! ♥


Jeg gir bort denne alven (30 x 40 cm akrylbilde m/ dekorperler og strukturpasta i sølv)!


Alt du trenger å gjøre er å klikke deg inn på denne facebook-siden , like bildet og dele det videre med dine venner! Jeg vil ta kontakt med vinneren over melding på facebook. Vinneren trekkes søndag 11. desember! :)


Ha en god adventstid, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar