lørdag 30. oktober 2010

Beinløs...

(Foto: Viveka Rudi Vågene, modell/redigering; Lynn Helen Brenna)

Har med bildene for å illustrere legger, og fordi jeg synes de er særdeles vakre (bildene altså, ikke leggene. Eller, leggene også da, men, haha xD)

Og i dag har jeg kun ett bein å gå på!

Før jeg la meg i går, sa jeg; "huff,  etter å ha gått så mye nå, kommer jeg vel til å våkne med krampe i leggen igjen i morgen" og det gikk troll i ord. Jeg våkna med smerterop pga krampe i leggen (og Kai merket det ikke en gang, tenk om det hadde vært rier, som han spådde med Tarot-kort at jeg skulle få i dag? :O Jeg tror forresten ikke på spådommen). Krampen satt i motsatt legg av sist gang, like ille var den, og den har nå forårsaket at jeg ikke klarer å gå!

Jeg som skulle på halloween-party på
Tvibit i dag med den kjære Viveka Rudi-en min <3
Sukk, så dumt at jeg ikke klarer å komme meg ut døra :(
Skulle ikke kle meg ut, hadde ingenting å kle meg ut i, så jeg spurte Kai om jeg kunne bruke noen av hans klær xD
(Det var så klart en fleip) :P

Håper bare ikke det tar 2 hele dager før jeg klarer å gå igjen, sånn som sist...
Jaaa, Kai kom med safari-kjeks nå, nå blir alt bedre, sa han <3<3

Karoline sov forresten her i natt, vi hadde det kjempekoselig i går!!! :D
Men det ble veldig seint før vi kom oss i seng! Og i dag så dro hun faktisk hjem uten at jeg fikk snakka med henne, hun var vel under tidspress fordi faren skulle komme fra Asker til Tromsø.
Jeg våkna jo faktisk av krampe, Karoline lå på sofaen. Tenkte at hun kanskje ville høre smerteropene mine og tro at jeg hadde begynt å få rier, siden Kai hadde spådd det :-P
Da jeg hørte det gikk i en dør, trodde jeg Karoline gikk på badet bare. Så venta en stund, men hun kom liksom aldri ut igjen. Så viste det seg at hun hadde dratt hjem. Var forundra over at hun ikke hørte smerteropene mine og kom inn for å hjelpe meg :P
Men hun var vel i yttergangen og hørte ingenting.

Da jeg så var på datan og Karoline logget på (håpet hun skulle), mistet jeg Internett. Så teit!!!!
Tenk om vi hadde vært uten både Internett og telefon og riene hadde begynt, vi kunne ikke sagt fra til noen kjente, bare ringe nødnummer :P

]-Contastic-[

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar