lørdag 21. august 2010

Stellebord og kommode

Kai og jeg har vært innom Brio og Skeidar på Polarsenteret i dag, og funnet 2 ting vi skal kjøpe; et stellebord + en kommode med 4 små og 6 store skuffer. Begge koster kr. 1395,- hver for seg. Kommoden er jo da på tilbud. Den ser du på bildet. Er den ikke flott? Gleder meg til å ha den i stua. Du kan lese mer om den her: skeidar.no/kommode Vi skal bruke den til småting og babyklær. Blir godt med ett oppbevaringssted!



Fant ikke noe bildet av stellebordet på nettet, men det er iallfall et enkelt stellebord med mykt badekar til å klappe sammen. Det var det vi var ute etter. Min "stefarmor" Kjersti er så snill å sponse oss med stellebordet! Hun skaffet oss vogn også! Jeg kan ikke få sagt hvor snill hun er! Jeg har dessverre det med å virke utakknemlig, men jeg er ikke det. Det har vel snarere med blyghet å gjøre. Jeg prøver iallfall så godt jeg kan å virke takknemlig, men det er ikke bestandig like lett. På mandag skal jeg iallfall kjøpe stellebordet om pengene har kommet inn på konto. Og hvis jeg har fått sykepenger eller Kai stipendet, så skal vi vel dra og kjøpe kommoden. Jeg gleder meg til å få orden her i leiligheten! :-)

Jeg har begynt å glede meg helt vilt til å bli mamma! Det blir fantastisk :)
Sikkert mye arbeid og mas også, men det blir verd det :-)
Mamma sa at når babyen kommer til verden, kommer jeg til å bli forelsket! "Man blir forelsket i ungen sin! Det er akkurat samme følelsen," sa hun. Det stemmer nok sikkert også det. Var da ganske betatt av lillebroren min Alexander da han kom til verden, og det er jeg jo også enda. Og han er LILLEBROREN min liksom. Hvor betatt blir jeg ikke da av min egen lille skatt?

Gleder meg!!!! <3

]-Contastic-[

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar